فضای داخلی منحصر بفرد دفاتر شرکت گوگل+عکس
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

همه ما میدونیم که کار کردن در شرکت گوگل امتیازات خاصی داره، اما اینطور که پیداست این غول دنیای موتورهای جستجو با امکاناتی که در مجموعه دفاترش گردآوری کرده به طور جدی به فکر آسایش کارمندان خودش هست همونطور که شما دوستان در تصاویر زیر میبینید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ...

به گزارش عصر ایران، گوگل گذشته از گوگل‌پلکس (ساختمان مرکزی) خود که در کالیفرنیای آمریکاست، شعبه های دیگری در لندن، سوئیس، میلان، پکن، استکهلم و ... دارد که فضای داخلی آنها از این نظر که کار و استراحت کارمندانش باید در یک سطح باشد کم و بیش نظیر یکدیگر است.

 


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

زمـــــــــــــــــــــین من
ساعت15:25---26 بهمن 1390
هیچگاه فکر نکن عشق چیز بزرگی است

هیچگاه فکر نکن همه چیز را تقدیر مشخص میکند

اگر عاشق شدی هیچگاه تقدیر را پیشقدم نکن

تقدیر حتی واسه بزرگترین عشق ها هم کاری نکرد

اگر عاشق شدی بدون یکی هست که بزرگتر از بزرگترین هاست




بدون خدایی هست که تنهات نمیذاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:شرکت گوگل, :: 22:36
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.